kallt ute

brr har redan vant mig vid solsken och 10 + i skuggan så idag vill jag helst hålla mig inomhus.Fast jag har faktiskt mockat lite i hästarnas hage.duktiga jag för det var svintungt!

Till Jeanette-nä jag har inte sett hennes filmer,youtube hackar när internet är så slött :( och sen:vart ska du åka?

fick brev från försäkringskassan idag.alltid lika spännande att läsa vad de skriver(not).Hade tydligen fyllt i fel datum i pappret om ungdomsgarantin.voi voi det gör i alla fall inte så mycket,bara att ändra och skriva rätt nästa gång.

Oliver luktar verkilgen gott nu när han springer omrking överallt och skitar ner sig.det blir duschen nästa för honom!Fast egentligen skulle man kunna fara och bada med honom,men jag vet inte om det blivit mindre strömt mellan broarna,vill ju inte att han ska svepas med ut på älven.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Okey...



Vadå? Jag ska ingenstanns. Eller jo, ihelgen kanske på spahelg :O

2009-04-28 @ 14:32:53
URL: http://www.icespider.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0