jäkla skabbräv

jepp en ny skabbräv härjar i Luppios södra skogar.Oliver får nu inte springa som han vill i skogen eller för långt framför mig på vägen(hur jag nu ska lyckas hålla honm inom vettigt avstånd,han brukar springa 50 meter framför mig) + att vovvsen redan haft skabb en gång  och Ida hade det två gånger.It aínt pretty och för hundarna kliar det som fan.

kålomslaget verkar häjlpa mot majjes svullnad,fast vet ju inte om det är önsketänkande från min sida men det ser liiiite bättre ut i alla fall :D

förövrigt pratar ingen av mina kompisar med mig,jag är ensam och utstött ;( hehe nä så är det inte,men vi borde hitta på något nu i helg också!

här kommer en lista på säkra vårtecken:
- Oliver får ägna sig åt ett av sina favoritnöjen(att jaga små pippifåglar)
-Mina kära grannar hälsar på mig flera gånger per dag (jippie)
-beställer en lååång lista med väldigt nödvändiga saker från HM ;)

läste i janets blogg om någon kissie som har en blogg.stackars tjej säger jag bara,hon har ju totalt drabbas av hybris.det kan bara gå utför(och förhoppnigsvis snabbt)för henne!väldigt elakt av mig,men tjejen väx upp!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Haha.. visst är hon ett stort skämt! xD Har du sett några av hennes video inlägg? xD Pillar sig i håret helatiden som om hon hade löss :P



Vi ska nog hitta på något till helgen :)

2009-04-27 @ 22:46:55
URL: http://www.icespider.se
Postat av: elis

läste i janets blogg om någon kissie som har en blogg.stackars tjej säger jag bara,hon har ju totalt drabbas av hybris.det kan bara gå utför(och förhoppnigsvis snabbt)för henne!väldigt elakt av mig,men tjejen väx upp! va?

2009-05-01 @ 00:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0