jäkla pissväder

blä för vädret ute!Mulet hela dagen + att det har snöat och blåst lite också.det skulle ju bli fint väder till påsk,men det finns ju turligt nog några dagar kvar av helgen :)

Idag har jag slöat ordentligt.Jag var helt slut igår så det behövdes!Men jag har i alla fall hunnit städa lite i mitt rum (!) och...ja sen var det nog inte så mycket mer ;)

Jag provade toppen jag ska ha till dopet idag,jag måste ha gått upp i vikt för den satt tajt som tusan.det tog typ 10 min innan jag fick den att sitta som den skulle :O får väl se hur det går på söndag då..men jäklar att jag ska ha på mig den,nu när jag för en gångs skull bestämt mig i god tid och sen så är den så himla snygg också :P

Snart kommer väl elin och då ska vi ta in hästarna.Ska kolla spiderwick idag,har lyckats ladda ner den nu :D

får se om jag kommer på något mer att skriva på kvällen

Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0