JA :D

min data är hemma igen :) det tog bara en vecka att fixa den :/ men han som fixade datan har satt in nåt antivrusprogram och någonting annat som jag inte vet vad det är,men jag har ju redan ett virusprogram(som alla säger är dåligt)men vad ska jag göra med den då?jag behöver hjälp!!!!

idag var det premiär för Green days nya video på MTV,know your enemy.Snacka om att jag längtat,speciellt eftersom MTV har visat reklamen till videon hur många gånger som helst de senaste dagarna.Det tog 4,5 år att göra den här plattan så sen måste vara jäkligt bra,men det är den säkert^^ första singeln är bra,men  de har gjort bättre låtar.får se hur de andra låter när plattan släpps i maj.Vill ha!

Gänget ska till sussie idag :D kul blir det säkert,och ganska onyttigt :P men först måste pållarna in innan vi kan fara dit.


Nu ska jag duscha

Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0