ett halvår har gått...

...sen jag fick körkort :D och nu är det bara 4 månader tills jag fyller år igen,herregud det känns som att det var igår jag blev 18! I påsk har Eva och Callis varit här + att inger också var här påskafton.igår var det dop och idag har jag jobbat.eftersom det är röd dag fick jag dubbel lön^^ Vi tackar och tar emot.men såklart så är det idag som det har varit kanonväder,typiskt eller va?Hann i alla fall promenera med majje i ca 25 minuter + att jag och oliver gick 6 kilometer till.känner mig ganska hurtig just nu ;)återstår ju bara att se hur länge det håller i sig,veckan ut kanske? Skulle ha kollat Quantum of Solace med pappa nu,men han gick och la sig,klenis ;) så jag får väl kolla the forbidden kingdom då.Den verkar bra i alla fall! Hörs sen xoxo

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Jag ska och göra svenskaprov hos polisen. Ville inte åka själv, dels för att jag inte vill åka så längt själv och för att jag behöver moraliskt stöd och då var Maarja det självklara valet. Sen frågade Mic om inte hon fick följa med. Det skulle bli alldeles för jobbigt om alla ska följa med. Jag hoppas du förstår...

2009-04-14 @ 14:06:05
URL: http://www.icespider.se
Postat av: Mikaela

Men om du vill kan du åka i stället för mig Camilla, har ju egentligen skola och allt... Nog för att jag gärna följer med dem... Men det är ju lite oschysst att lämna dig också. :/

2009-04-14 @ 15:33:20
URL: http://everwarring.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0