Angel of mercy,how did you find me?

Glöm vad jag sa om stressig arbetsdag i fredags,idag var det KAOS!Varubilen var försenad och det kändes som att folk ville slita oss i stycken,vi har ju inget att göra med om bilen kommer i tid eller ej.Men det verkar som att vissa har svårt att fatta det,sen måste man ju vara trevlig fast man helst vill slå en stekpanna i huvudet på såna människor^^

Efter att jag slutat(15.30) fick jag stressa för att hinna byta om till korpstafetten på skidor(start 16.00),men jag hann:) tyvärr var jag tvungen att åka två sträckor för annars hade det bara blivit ett lag.Var ganska sur på pappa för det,men jag tog mig i mål i alla fall.

Efter tävlingen for vi och käkade på rogers o sen handlade vi lite,klolckan hann bli halv åtta innan jag hade tid att börja slappa.därför missade jag första avsnittet av simpsons :/

Såg att majje hade ett litet sår som det kom blod ifrån,sprejade det med koksalt så det blir säkert bra tills imorgon.Annars har han blivit mycket bättre i sitt ben,hoppas den positiva trenden håller i sig bara :)

Dagens citat:"och så suger du av den här" elin försöker få heidur att smaska i sig all sin medecin från sprutan,men det kan ju misstolkas(vilket blir mycket roligare ;) )

Nu ska jag snoka runt lite i folks bilddagböcker och sen sussa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0