Äppelmuffins

Har precis tagit ut äppelmuffinsen ur ugnen = har invigt mina muffinsformar. De ser väldigt goda ut och förhoppningsvis smakar de minst lika bra.

Hoppas verkligen att jag får bort febern tills imorgon eftersom vi ska ut och springa med klassen då. Vi ska alltså under lektionstid få göra det :) Och det vore väldigt synd att missa den chansen eftersom jag känner att jag knäcker lite extra på det ;) men men är man inte frisk ska man inte träna, jag har ingen lust att få hjärtproblem för en timmes löpning. Men jag vill inte missa combaten heller på kvällen, det är en vecka sen sist jag var med :/

Imorgon har STUK:s café chokladtema vilket betyder att hela menyn kommer bestå av choklad eller grejer med choklad på :) smaskens!

 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0